Verzending & Bezorging

 

NL STANDAARD LEVERING

2-3 werkdagen behalve het weekend en op feestdagen

 

EUROPA STANDAARD LEVERING

4-10 werkdagen behalve het weekend en op feestdagen

 

REST VAN DE WERELD STANDAARD LEVERING

Standaard 10-14 werkdagen behalve het weekend en op feestdagen

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats de gewenste artikelen via de webshop in je winkelmandje, klik op "afrekenen" en doorloop de stappen op de betaalpagina.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verlopen?

Je ontvangt een bevestiging van jouw bestelling op het scherm evenals een e-mail. Dit scherm en de e-mail worden alleen gezien en ontvangen als de bestelling is voltooid. Als je nog steeds twijfelt over de bestelling, neemt u dan contact op met Kunstpakket Online via het contactformulier. Je kunt ook naar jouw accountpagina kijken waar de bestelling kan worden gevonden.

Kan ik controleren waar mijn bestelling nu is?

Ja, je ontvangt een track & trace-link verzonden via e-mail.

Kan ik een bestelling annuleren?

Omdat we streven naar een snelle afhandeling, nemen wij jouw bestelling onmiddellijk op. Het is daarom niet mogelijk om de bestelling te annuleren. Als de bestelling  is afgeleverd en je wilt deze retourneren (alleen voor NL), neem dan binnen 24 uur contact op met Kunstpakket Online via het contactformulier.

Kan ik beslissen wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Het aangeven van jouw voorkeur voor het bezorgmoment kan eenvoudig online via Track & Trace

Worden verzendkosten in rekening gebracht?

Voor het verzenden van uw bestelling binnen Nederland rekenen wij € 7,95   Let op! Bij het retourneren van de producten betaal je zelf de verzendkosten. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je kunt de bestelling binnen 72 uur (3 werkdagen) verwachten. Exclusief zon- en feestdagen (NL) Voor andere landen tussen 7 en 14 werkdagen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als je wilt weten waar je DPD pakket is, kun je met Track & Trace je pakket volgen. Gebruik hiervoor het 14-cijferig pakketnummer of je referentienummer. Veranderen je plannen? Dan kun je de bezorging online eenvoudig aanpassen. Ben je tijdens het eerste bezorgmoment niet thuis? Dan probeert de postbezorger het pakket bij de buren af ​​te leveren of zal het de volgende dag proberen. Ben je de tweede keer niet thuis, zal de bezorger een bericht voor je achterlaten. Het bericht bevat alle informatie om het pakket zelf op een aangegeven locatie op te halen.

 

*Douane en invoerrechten: De prijzen van de artikelen die u bestelt, zijn exclusief douanerechten en invoerrechten; de kosten van deze kosten variëren voor elk land. U bent verantwoordelijk voor deze gemaakte kosten voor aangepaste kosten wanneer u uw bestelling ontvangt. Als u uw pakket weigert te accepteren, worden uw artikelen teruggestuurd naar Sensely Cosmetics. U bent aansprakelijk voor eventuele extra aangiften en douanekosten in verband met uw retourzending.